vrijdag 15 juli 2011

Het jong volk aan het werk...

2 opmerkingen:

  1. Jong volk aan het werk, dat zien we graag! Mijn twee Koentjes hebben vandaag samen met Eric het beste van zichzelf gegeven voor de voorbereidende werken van de heraanleg van het terrasje - met bescheiden uitbreiding - onder het zonnepaneelafdak! Volgende week zaterdag wordt daaraan verder gewerkt met gans de bende dan, want Wouter en Co zijn nu aan het afzakken van het zuiden en ik hoop dat ze veilig en wel thuisgeraken. Normaal gezien komen ze morgennamiddag langs... Ik verwacht binnenkort een verlossend telefoontje dat ze veilig thuis zijn... <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je vijver, daar ben ik toch een beetje jaloers van - en dat ligt eigenlijk niet in mijn natuur! ;-)
    Well done!

    BeantwoordenVerwijderen